خوش امدید
خوش امدید

سلام دوستان به وبلاگ جدیدم خوش امدید.این وبلاگ باوبلاگ قبلیم

فرق داره اون وبلاگ روبه خاطر عشقم درست کرده بودم ولی الان

تنهای تنهام واین وبلاگ رو برای تنهایی هام درست کردم.امیدوارم

خوشتون بیاد.

 



نظرات شما عزیزان:

A B C
ساعت15:48---6 تير 1391
سر نوشت؟؟؟دلم میخوادنامیدنباشم ولی نمیشه تازه الان نامیدترازهمیشم دلم میخواددیگه یه لحظم تواین دنیا نباشم.مرسی که سرمیزنی.دوست دارم.

A B C
ساعت20:07---3 تير 1391
سلام ساراجونم.خوبي؟چه خبرا؟؟؟

دلم برات تنگيده...!!!

چرا...؟نبينم تنها باشي!!!
پاسخ:سلام خوبم .شماخوبی؟ منم دلم برات تنگ شده .توکه خودت میدونی تنهایی سرنوشت منه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:, ] [ 15:10 ] [ سارا ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،