آغازی دوباره...
آغازی دوباره...

 

آغازی دوباره

آغازی بی پایان

دوستت دارم … چند نقطه
 
بی انتهاست این دوست داشتن

بی پایان است این دلبستن

محال است دلکندن
 
خیال است دل بریدن

چون این آغاز، بی پایان است .
 
جدایی ؟ نه عزیزم یک خواب و خیال است!

در خواب هم میبینم رویاهای عاشقانه ی با تو بودن را
 
شیرین است این خواب عاشقی ، چه برسد به لحظه های بیداری
 
نفسی دوباره

به عشق تو ای همنفس من
 
یک زندگی دوباره

بی خیال گذشته ها
 
تویی عشق اول و آخر من
 
میخواهم این باران، همین باران عشقت، تا ابد در قلبم ببارد

اگر زندگی ،همیشه با تو بودن است ، دلم نمیخواهد هیچگاه بمیرم

اگر آن مردن ، از عشق تو مردن است ، دلم میخواهد در همین لحظه فدایت شوم
 
اگر عشق تلخ است ، شیرین است برایم این تلخی ها
 
وقتی تو آمدی محو شد در اتاق تاریکم ، آن تنهایی

وقتی تو آمدی باز شد پنجره ی روشنی ها

دیدم آسمان آبی را ، دیدم مظهر یکرنگی ها را
 
حس کردم عشق پاکی را ، عاشق شدم ،

دل بستم و مطمئن باش تا آخرش با تو هستم
 
آغازی دوباره، قلبم دیگر تنها نیست ، با تو جان گرفته است دوباره

آغازی بی پایان ، مرا از غروب عشق نترسان
 
طلوع عشق ما ، غروبی نخواهد داشت ،

قلب من با تو ، هیچ غمی نخواهد داشت.....


نظرات شما عزیزان:

دختر بهار
ساعت20:29---8 مرداد 1391
سلام اپ زیبایی بود موفق باشی اپم بیا

مهدی
ساعت11:09---4 مرداد 1391
مرسی اومدی دوست خوبم همه اپات عالی بودند

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:19 ] [ سارا ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،