دوست دارم
دوست دارم

هر چی عطر گل یاسه مال تو

               هر چی احساسه نیازه مال من

                                هر چی حرفای قشنگه مال تو

                                              هر چی گوشه و کنایست مال من

 

 

هر چی آهنگه قشنگه مال تو

              صدای ساز شکسته مال من

                                 کوه بیستون با نقشش مال تو

                                             همه تیشه و رنجش مال من

 

 

 

هر چی آسمون صافه مال تو

              هر چی ابرای سیاهه مال من

                                 هر چی روزای بلنده مال تو

                                           یه شب سیاه ابری مال من

 

 

اون شبای پرستاره مال تو

              یه دونه ماه و نشونش مال من

                                 هر چی دریاست توی دنیا مال تو

                                            یه چیکه قطره بارون مال من

 

 

تموم رنگای عالم مال تو

              یه دونه رنگ قشنگش مال من

                                 دوتاچشمای سیاهم مال تو

                                           یه دونه خنده نازت مال من

 

 

تموم عشق و امیدم مال تو

             یه دونه بوسه گرمت مال من

                                هر چی خاطرات خوبه مال تو

                                           یه تیکه دفتر کهنه مال من

 

 

هر چی شادی، هر چی خنده ست مال تو

             تموم غصه عالم مال من

                                هر چی بوده و نبوده مال تو

                                            یه دونه آلبوم خالی مال من

 



نظرات شما عزیزان:

میلاد
ساعت22:11---24 مرداد 1391
سلام سارای گلم !
از خبرت ممنونم مرسی که به وبم امدی ! باز منتظرت هستم !!!


Ehsan Rostami
ساعت15:33---19 مرداد 1391
سلام دوست عزیز شما هم وب زیبایی دارید من لینکت کردم زود باش من منتظرم ..........................بدو بدو بدو .....................نان داغ لینک داغ داغ

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, ] [ 17:31 ] [ سارا ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،