عشق بهترینم
عشق بهترینم

 

دوست دارم تو را در آغوش بگیرم و گریه کنم........

دلم بدجوری هواتو کرده .........

کاش می توانستم دستان گرمت را بگیرم .........!!!

کاش می توانستم از نزدیک در چشمان عاشقت نگاه کنم

اما این فاصـــــــــله بین من و تو نمی گذارد تنها عشقم را از نزدیک ببینم

ای خدا این فاصـــــــــــله را از میان ما محو کن که دیگر طاقتم به پایان رسید....!!!

دیگر طاقت این دوری را ندارم....

عشق پر از درد است اما دوری از عشق پر درد تر از یک درد

است.....!!!!!!

سرنوشت سر به سر اوقات تلخ من نگذار که بدجوری دلتنگم........

دوباره باز من دلتنگم ومثل همیشه تنها یادت، توی

این تنهایی ها سنگ صبور منه .پس.................

عاشقانه چشمهایم را میبندم و تو را در خیالم تصور میکنم نمی دانی که

چقدر خیال تو برایم لذت بخش است ،از هر چیز در این دنیا برایم

شیرین ترهستی پس چشمهایم را میبندم و با تمام وجود احساست

می کنم و می گویم:

دوستت دارم عشق من تو بهترینی

 



نظرات شما عزیزان:

تینا
ساعت0:52---15 دی 1391
ممنون بهم سرزدی

saeed shares
ساعت23:43---9 مهر 1391
salam webe fogholadeyi dari behet tabrik migam

vahid
ساعت20:57---8 مهر 1391
سلام آبجی کجایی ؟
چه خبر خوبی؟
خوش میگذره؟
قرار بود بیای نظر بدی؟؟؟؟؟


امده ام بنویسم

هوا سرد است

دستانم بدون تو یخ زده

شاید نوشتن دست هایم را گرم کرد

چه عالمی دارد نوشتن...

تو رفته ای

من رفته ام

آنچه باقیست

احساسات مچاله ی من بر روی کاغذ است


vahid
ساعت17:57---25 شهريور 1391
*...*
........*..lovel*.............
.....*..lovelovelo*................
...*..lovelovelove*....................
..*.lovelovelovelove...*................*....*
.*..lovelovelovelovelo...*.........*..lovel....*
*..lovelovelovelovelove...*......*..lovelovelo.*
*.. lovelovelovelovelove...*....*...lovelovelo.*
.*..lovelovelovelovelove...*..*...lovelovelo...*
..*...lovelovelovelovelove..*...lovelovelo...*
...*....lovelovelolovelovelovelovelovelo...*
.....*....lovelovelovelovelovelovelov...*
........*....lovelovelovelovelovelo...*
...........*....lovelovelovelove...*
...............*...lovelovelo....*
..................*..lovelo...*
.....................*.....*
......................*..*
.......................*
......................*
......................*
.......................*
.........................*.
...........................*
.............................*
.............................*
............................*


vahid
ساعت18:28---23 شهريور 1391
سلام.
به او گفتم منو دوست داری؟
گفت آره,
گفتم مثلا چقدر؟
گفت به اندازه ستارههای آسمون,
به آسمون نگاه کردم ابری بود.
منم با یه بی معرفتی دوست بودم تنهام گذاشت رفت و الانم نمیدونم کجاست ؟داره چیکار میکنه؟ نمیدونم حالش چطوره؟
فعلا بای.


vahid
ساعت18:29---19 شهريور 1391
در جـَـــوابـــِ اَشکـــــ هـــای گـــَرمَمـــ،

کهــ روی گونهــ هایَمـــ سُرسُرهـــ بــازی مــی کَـــردَنــد...

بــِــینـــِ آنـــ همهـــ آدمــــ،

در آخــــرینــــ دیــــدار ِ رسمــــی مان....

نبایــــد مـــی گفـــتـــی:

"دُنــــیای شُمـــا چـــِقـــَدر قـــَشَنگــــ اَستـــ"

دلـــ اَستــــ دیـــــگــَــر

مـــــی شکـــــنــــد...


دختر بهار
ساعت18:46---22 مرداد 1391
سلام سارا جون اپم اجی بهم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 11 دی 1391برچسب:, ] [ 1:13 ] [ سارا ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،