عشق اول
عشق اول

عشق اول، مهربونم، سرتو بذار رو شونم


عشق اول، مهربونم، چتر موهات سايه‌ بونم


عشق اول، نازنينم، دستتو بذار تو دستهام


عشق اول، بهترينم، بوي تو داره نفسهام

 

عشق اول، عشق آخر


اگه امشب درکنارم تو رو دارم تو رو دارم


پس چرا چشم انتظارم


عشق اول، عشق آخر، نکنه خوابم دوباره


نکنه تنهام بذاري، بشه قلبم پاره پاره

نکنه هنوز نگفتم که چقدر عاشقت هستم


نکنه هرگز ندوني که تورو من مي‌پرستم


نکنه هنوز نگفتم که چقدر عاشقت هستم


نکنه هرگز ندوني که تورو من مي‌پرستم


نکنه هرگز ندونم راز اون ناز نگاتو


نکنه هرگز نخونم شعر غمگين چشاتو


اگه من حتي ندونم اسمتو اي مهربونم

اگه تو حتي ندوني از منم نام و نشوني


عشق اول، مهربونم، سرتو بذار رو شونم


عشق اول، مهربونم، چتر موهات سايه‌بونم

عشق اول، عشق آخر، نکنه خوابم دوباره


نکنه تنهام بذاري، بشه قلبم پاره پاره


عشق اول، عشق آخر، نکنه خوابم دوباره

نکنه تنهام بذاري، بشه قلبم پاره پاره


نکنه تنهام بذاري .....

 



نظرات شما عزیزان:

Vahid
ساعت17:07---24 آبان 1391
سلام شب بخیر سارا خانوم،حالتون خوبه؟؟
طرف مادیگه نیومدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


فهیمه-فرزانه
ساعت17:41---29 مهر 1391
پس از تائيد باران
آفتاب گونه خواهم گريست
آنقدر دووووووووووور
كه دست فلك به امتداد دلتنگي هايم نرسد
و آن چنان زيبا
كه پر طاووس در پوستش لنگ بزند
پس از تصديق باران
چشمانم را روي عاشقانم خواهم بست
و در حفره هاي قلبم
به يادت
لي لي بازي خواهم كرد
مسكوت ....
روي غمهايم فرو خواهم نشست
و خواهم سرود :
دلتنگت هستم !
واي اما اينك
تو آن چنان دور گشته اي
كه براي ديدنت
هزار فرسنگ گريستن نياز است
مي گريم ، مي گريم
و بعد از هزار سال
هزار بار
زيارتت خواهم نمود!...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, ] [ 22:26 ] [ سارا ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،